خرید واتراستاپ، اسپیسر و میلگرد ساده در شهر مفتول

به گزارش مجله گیتی رو، واتراستاپ با نام نوار آب بند نیز معروف است. این محصول به صورت نوار پلاستیکی بوده و کار اصلی آن جلوگیری از آب و نفوذ مایعات به شکاف و درزهای بتن است. به طور کلی از این محصول برای آب بندی سازه استفاده می گردد. واتراستاپ در دو نوع در بازار وجود دارد که شامل واتراستاپ تخت و حفره دار است. واتراستاپ تخت معمولا در درزهای اجرایی و و نوع حفره دار آن در درزهای انبساطی استفاده می گردد. کار واتراستاپ طولانی کردن راستا حرکت مایعات است تا آب نتواند به داخل شکاف و درزهای بتن نفوذ کند.

خرید واتراستاپ، اسپیسر و میلگرد ساده در شهر مفتول

خرید انواع واتراستاپ

واتراستاپ با توجه به کاربردی که دارد، به انواع مختلفی تقسیم می گردد. انواع واتراستاپ و مزایای هر یک را در ادامه بیان می کنیم:

خرید واتراستاپ پلیمری یا PVC

اولین نوع واتراستاپ فراوری شده، واتراستاپ پلیمری یا پی وی سی است. از واتراستاپ پلیمری برای اولین بار در پروژه های عمرانی استفاده شد. از جمله رجحان های واتراستاپ پلیمری نسبت به انواع دیگر ارزان بودن آن نسبت به نوع لاستیکی و قابلیت جوش پذیری آن است. استفاده از واتراستاپ پلیمری در پروژه هایی که نوع سیال مجاور درز بتن از ترکیبات نفتی یا هیدروفوبیک باشد بسیار رواج دارد.

این نوع واتراستاپ به صورت رول پیچ و در متراژ 25 متری عرضه می رود. به منظور استفاده از این واتراستاپ آن را برش داده و به یکدیگر جوش می دهند. واتراستاپ ضروری است به وسیله افراد ماهر نصب گردد. نحوه جوش دادن این واتراستاپ به صورتیست که دو سر محصول را ذوب کرده و به یکدیگر می چسبانند. مزایای این نوع واتراستاپ به توضیح زیر است:

  • استفاده از این واتراستاپ بسیار راحت است.
  • واتر استاپ پلیمری در طرح و سایز های متفاوتی فراوری می گردد.
  • از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • دارای قابلیت چوش پذیری خوبی است.

خرید واتراستاپ فلزی

اندازه استفاده از واتراستاپ های فلزی نسبت به انواع دیگر کمتر است. امروزه به جای این واتراستاپ بیشتر از واتراستاپ پلیمری استفاده می گردد. چرا که این نوع در برابر اکسایش مقاومت کمتری دارد. از طرفی واتراستاپ های فلزی قیمت بالاتری داشته و چندان ارزان نیستند. از طرفی در صورت استفاده از آن ها به منظور جلوگیری از خوردگی باید با پوشش پلیمری مقاوم گردد. به طور کلی استفاده از این واتراستاپ نسبت به نوع پلیمری کمتر بوده و بهتر است از نوع پلیمری استفاده گردد.

خرید واتراستاپ هیدروفیلی

واتراستاپ هیدروفیلی نوع تازهی از انواع واتراستاپ است. این محصول از دو بخش تشکیل می گردد. اسکلت این واتراستاپ از پلیمر الاستومری است. بخش دیگر این واتراستاپ یک فیلر است که در برخورد با آب ، آن را جذب کرده و افزایش حجم پیدا می نماید. این نوع واتراستاپ در مواردی کاربرد دارد که یک سازه بتنی تازه روی سازه قدیمی قرار است اجرا گردد و یا قصد ایجاد المانی غیر بتنی داشته باشیم. روش اجرای آن نیز به این صورت است که روی سازه قدیمی چسبانده شده و بتن روی آن قرار می گیرد.

با استفاده از این واتراستاپ در صورتی که آب به سازه تازه راه پیدا کند، فیلر آن را جذب کرده و سبب افزایش فشار در شبکه پلیمری می گردد. شبکه را به منافذ بتن فشار داده و در نهایت مانع از عبور آب از این درز می گردد.

خرید اسپیسر در شهر مفتول

اسپیسر به نوعی قطعه گفته می گردد که به آن فاصله انداز نیز گفته می گردد. اسپیسرها در واقع حکم نگهدارنده و پوشش دهی و بعلاوه ایجاد فاصله بین میلگرد را بر عهده دارند. این قطعات سبب می شوند تا از زنگ زدن میلگرد نیز جلوگیری گردد. به منظور خرید اسپیسر در شهر مفتول می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. قیمت خرید اسپیسر فاکتور مهم کیفیت و قیمت است. در شهر مفتول می توانید انواع اسپیسر را با کیفیتی تضمینی و قیمتی مناسب بخرید.

خرید میلگرد ساده

میلگرد ساده که به نام میلگرد A1 نیز شناخته می گردد، در بازار به عنوان میلگرد نرم معروف است. سطح میلگرد ساده مسطح بوده و صاف است. این میلگرد فاقد آج بوده و دارای خاصیت فرم پذیری بالایی است. جنس فولادی که در ساخت میلگرد استفاده می گردد، طوریست که سبب افزایش قابلیت جوشکاری در آن شده است. میلگردها معمولا طبق استاندارد دارای قطر 6 تا 200 میلی متر هستند.

این میلگردها کاربرد بیشتری نسبت به میلگردهای آجدار دارند. از نظر مقاومت، کاربرد و ویژگی نسبت به میلگردهای آجدار متفاوت هستند. میلگرد ساده دارای حداقل تنش تسلیم 240 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و حداقل مقاومت کششی 360 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. به منظور خرید میلگرد ساده با شهر مفتول در ارتباط باشید.

خرید واتراستاپ، میلگرد ساده و اسپیسر

برای تهیه انواع محصولات مفتولی و خرید واتراستاپ ارزان، شهر مفتول بزرگ ترین فراوریکننده و توزیع کننده واتراستاپ ارزان و باکیفیت است. به منظور تهیه انواع توری، پشم شیشه، فنس، ، خرید مفتول مسوار و… با شهر مفتول به وسیله تماس با شماره تلفن 02154483 در ارتباط باشید. بعلاوه می توانید با مراجعه به وب سایت محصولات و قیمت آن ها را مشاهده کنید. در شهر مفتول امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی وجود دارد. محصولات مفتولی را با کیفیت تضمینی بخرید. برای ثبت خرید به صورت اینترنتی به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه کرده و در شهر مفتول با ما در ارتباط باشید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2225

به "خرید واتراستاپ، اسپیسر و میلگرد ساده در شهر مفتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید واتراستاپ، اسپیسر و میلگرد ساده در شهر مفتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید