جی پی مورگان اولین بانک در متاورس

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری خبرنگاران-جی پی مورگان اولین بانک در متاورس شد.

جی پی مورگان اولین بانک در متاورس

به گزارش خبرنگاران، جی پی مورگان رسما اولین بانک در متاورس است که یک سالن مجازی در دیسنترالند بر مبنای بلاک چین و با سرمایه گذاری 1 تریلیون دلار افتتاح نموده است. از بازدیدکنندگان از این سالن، واقع در مرکز خرید متاژوکو در دسنترالند، استقبال صورت می گیرد. گزارش شده که میانگین قیمت زمین مجازی بین ماه ژوئن تا دسامبر سال گذشته از 6000 دلار به 12000 دلار دو برابر شده و پیش بینی می گردد که هزینه های تبلیغات تا سال 2027 به 18.4 میلیارد دلار در سال خواهد رسید. جی پی مورگان اعلام نمود که افزایش استقبال از متاورس به علت برندهای بزرگ موجود شامل آدیداس و نایک برای محصولات و فروشگاه های برمبنای NFT و بعلاوه افتتاح فروشگاه متاورس به وسیله سامسونگ، انجام شده است.

دیزنی امروز صبح بیان نمود که مایک وایت را به عنوان مدیر اجرایی تازه خود در متاورس، رسماً منصوب نموده است. بر اساس یادداشتی از باب چاپک، مدیرعامل دیزنی، دیزنی در پی توسعه قدرت داستان گویی خود به حوزه دیجیتال است. چاپک گفت: ما فرصتی داریم تا دنیا ها را به هم متصل کنیم و الگوی کاملاً تازهی برای تجربه و تعامل مخاطبان با داستان ها ایجاد کنیم. با این حال، گزارش جی پی مورگان کاملا مثبت نبود.

این گزارش بیان نمود: علی رغم هیجان زیاد در خصوص امکانات متاورس، به منظور فعال کردن پتانسیل کامل برای تعامل، ساختن جامعه، ابراز وجود و تجارت، حوزه های کلیدی باید بیشتر پیشرفته و تکمیل گردد و می توان به معایب تجربه کاربر، عملکرد ضعف آواتارها و بعلاوه مسائل زیرساخت تجاری اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2096

به "جی پی مورگان اولین بانک در متاورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جی پی مورگان اولین بانک در متاورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید