تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

به گزارش مجله گیتی رو، کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال در قاره کهن را به سال میلادی آینده موکول کرد.

تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز با حضور شیخ سلمان رئیس، هیئت اجرایی و مسئولان فدراسیون های عضو به شکل ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

براساس برنامه ریزی اجرا شده، لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با شعار فوتبال برای قهرمانان و تحت قوانین و مقرراتی خاص که انعکاس دهنده تأثیر شیوع فراگیر ویروس کرونا خواهد بود برگزار خواهد شد و شامل پروتکل های پزشکی AFC و کشور میزبان از جمله سنجش دمای بدن برای ورود به ورزشگاه و تست کرونا می گردد.

همچنین فینال فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا روز 19 دسامبر برخلاف همواره که در قالب دو بازی رفت و برگشت انجام می گردد، سال جاری به صورت تک ملاقات برگزار خواهد شد.

جام ملت های فوتسال آسیا نیز که قرار بود در ماه نوامبر سال جاری برگزار گردد، به ماه دسامبر موکول شد. این مسابقات در کویت و در فاصله روزهای دوم و تا 13 دسامبر برگزار خواهد شد .

در همین حال، رقابت های زیر 16 سال و زیر 19 سال آسیا که به ترتیب قرار بود در بحرین و ازبکستان برگزار گردد، به سال 2021 موکول شدند.

رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا که قرار بود سال 2020 در امارات برگزار گردد، سال 2021 در همین کشور با تیم های جدید برگزار خواهد شد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1301

به "تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید