برای اقامت در بیوک آدا هتل بهتر است یا ویلا؟

به گزارش مجله گیتی رو، اقامت در بیوک آدا

وقتی بیوک آدا را به عنوان مقصد سفرتان در نظر می گیرید، باید تصمیم بگیرید آیا می خواهید از خدمات گشت های جزیره بیوک آدا بهره ببرید یا این که یک یا چند روز در این جزیره زیبا اقامت خواهید داشت؟ وقتی اختصاصی به بیوک آدا سفر می کنید ممکن است آن قدر سرگرم زیبایی ها و تفریحات جزیره شوید که فراموش کنید به اتوبوس دریایی استانبول برسید. در این صورت می توانید از خدمات اقامت در هتل، هتل آپارتمان و یا ویلاهای شخصی اجاره ای بهره ببرید. در بیشتر اماکن اقامتی صبحانه رایگان است. استفاده از اینترنت wifi نیز ویژگی دیگر اماکن اقامتی در ترکیه است.

برای اقامت در بیوک آدا هتل بهتر است یا ویلا؟

اقامت در هتل جزیره بیوک آدا

در جزیره بیوک آدا چند هتل بزرگ وجود دارد. مشهورترین آن ها هتل (Splendid Palace) نام دارد که معنای قصر باشکوه است. این هتل بخاطر معماری خاصش تبدیل شده به یکی از نمادهای این جزیره. وجود دو گنبد بر پشت بام و پنجره هایی با کرکره های قرمز نشانه ای برای پیدا کردن این هتل در جزیره بیوک آداست. در این هتل 70 اتاق و 4 سوئیت برای 134 نفر مهمان وجود دارد. این هتل در فهرست هتل های مورد تایید وزارت گردشگری ترکیه است. اتاق های این هتل دل باز و با سقف های بلند است. پنجره ها نور آفتاب را به داخل اتاق منتقل می نمایند. وقتی در اتاق های این هتل اقامت دارید چشم انداز زیبایی به دریا و مناظر زیبای جزیره پیش روی شماست. از دیگر امکانات این هتل: صندوق امانات، اینترنت رایگان با سرعت بالا (WiFi)، استخر، صبحانه رایگان، امکان اجاره دوچرخه، اتاق بازی برای بچه ها، اتاق کنفرانس و جلسات، سالن مهمانی و پذیرایی.

(Buyukada Princess Hotel) هتل پرنسس بیوک آدا، یکی دیگر از هتل های بزرگ جزیره بیوک آداست. ویژگی خاص این هتل نزدیک بودن آن به دریا و ساحل جزیره است. چشم انداز زیبای دریا از اتاق محل اقامت تان چشم نواز است. شما می توانید در بالکن کوچک اتاق این هتل وقت تان را به تماشای زیبایی های دریا بگذرانید. از اتاق هایی که رو به دریا نیستند شما می توانید میدان ساعت را از پنجره اتاق تان ببینید. اگر این هتل محل اقامت تان در بیوک آدا باشد، به کافه ها، رستوران ها، مغازه ها و ایستگاه دوچرخه خیلی نزدیک خواهید بود.

اقامت در هتل آپارتمان جزیره بیوک آدا

مراکز اقامتی دیگری در جزیره بیوک آدا هستند که امکانات و هزینه های کمتری برای شما خواهند داشت. هتل آپارتمان هایی که تعدادشان از هتل های بزرگ در بیوک آدا بیشتر است. دکوراسیون این هتل های کوچک را معمولا با وسایل قدیمی می بینید. بالکن های زیبا که با سلیقه خوبی گلکاری شده و میز و جایگاه هایی در آن قرار گرفته است، از امکانات خوب این هتل هاست.

اقامت در ویلاهای جزیره بیوک آدا

یکی از جاذبه های گردشگری جزیره بیوک آدا ویلاهای این جزیره است. ویلاهایی که قدمت شان تقریبا زیاد است. این ویلاها با فضای سرسبز و گلکاری شده به عنوان محل اقامت مسافران قرار گرفته اند. اگر دوست دارید در فضای نوستالژیک و قدیمی اقامت داشته باشید، این ویلاها گزینه مناسبی برای شما هستند. البته قبل از اقامت سعی کنید از امنیت خود و همسفران تان در آن محل مطمئن شوید.

منبع: دالاهو
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 329

به "برای اقامت در بیوک آدا هتل بهتر است یا ویلا؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "برای اقامت در بیوک آدا هتل بهتر است یا ویلا؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اقامت در بیوک آدا هتل بهتر است یا ویلا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید