اولین ساعت هوشمند فیس بوک با نمایشگر جداشدنی!

به گزارش مجله گیتی رو، سال گذشته، اعلام شد که فیس بوک در حال طراحی اولین ساعت هوشمند خود می باشد و قرار است آن را در تابستان 2022 بطور رسمی معرفی کند. با این حال بجز تصویر این ساعت که در اواخر سال 2021 به وسیله بلومبرگ به اشتراک گذاشته شد، هیچ اطلاعات دیگری از این محصول در دست نبود. اکنون سایت LetsGoDigital اطلاعاتی از این ساعت هوشمند منتشر نموده است.

اولین ساعت هوشمند فیس بوک با نمایشگر جداشدنی!

به گزارش خبرنگاران، اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که ساعت هوشمند فیس بوک متا نام دارد و در دو مدل دایره ای و مربعی عرضه خواهد شد و نمایشگر هر دو مدل، قابل جداشدن هستند. ساعت دایره ای دو یا حداکثر سه دوربین خواهد داشت. این دوربین ها، شامل یک لنز تله فوتو، یک زوم اپتیکال یا یک سنسور فوق عریض و یک لنز ماکرو می باشند.

ویژگی جالب این ساعت هوشمند، قابل چرخش بودن صفحه نمایش آن می باشد. چرخاندن صفحه به کاربران اجازه می دهد از بین سه یا دو دوربین، یک دوربین را انتخاب نمایند. در حین چرخش فقط از یکی از دوربین ها استفاده می شوند و سایر لنز ها خاموش خواهند شد.کاربران می توانند عکس های گرفته شده به وسیله این ساعت هوشمند را در شبکه های اجتماعی متا مانند اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارند. بعلاوه از این دوربین می توان برای برقراری تماس های ویدئویی نیز استفاده کرد. طبق گزارشات، متا می تواند از این سنسور های دوربین برای پیاده سازی AR (واقعیت افزوده) و VR (واقعیت مجازی) و ترکیب این دو نیز استفاده کند.

بعلاوه گزارش شده که متا به زودی هدست AR و عینک AR را نیز عرضه خواهد نمود. این شرکت میخواهد ساعت هوشمند با نمایشگر جداشدنی را در اواخر سال جاری عرضه کند. در حال حاضر، اطلاعات مربوط به دستگاه های دیگر متا ناشناخته است. با این حال، ما می دانیم که عینک های AR آینده دارای نام رمز Project Nazare و هدست AR دارای نام رمز Project Cambria می باشند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2087

به "اولین ساعت هوشمند فیس بوک با نمایشگر جداشدنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ساعت هوشمند فیس بوک با نمایشگر جداشدنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید