المپیک جوانان 2018، حذف تأمل برانگیز نماینده کاراته ایران با 3 شکست

به گزارش مجله گیتی رو، نماینده کاراته ایران با ارائه عملکردی ضعیف و تحمل سه شکست از دور مسابقات کاراته المپیک جوانان حذف شد.

المپیک جوانان 2018، حذف تأمل برانگیز نماینده کاراته ایران با 3 شکست

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کاراته سومین دوره بازی های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس آرژانتین امروز (چهارشنبه) شروع شد و علیرضا فرجی، نماینده وزن 61 کیلوگرم تیم کاراته جوانان ایران با ارائه عملکردی تأمل برانگیز و تحمل سه شکست و بدون به دست آوردن حتی یک امتیاز از دور مسابقات حذف شد.

فرجی در این مسابقات که در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار می شد، ابتدا در نخستین دیدار به مصاف عثمان عدری از مراکش رفت و با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریف خود شد. او در مبارزه دوم نیز با ارائه عملکردی ضعیف با نتیجه 5 بر صفر مقابل ماساکی یامائوکا از ژاپن بازنده شد. فرجی در سومین و آخرین دیدار خود نیز در حالی که شانسی برای صعود نداشت با نتیجه یک بر صفر مقابل پدرو دی لاروکت ار گواتمالا شکست خورد تا با عملکردی ضعیف و تحقیرآمیز از دور مسابقات کنار برود.

در سرانجام مسابقات مرحله گروهی از این گروه ماساکی یاماوکا از ژاپن و عثمان عدری از مراکش صعود کند.

کاراته ایران با سه نماینده در بخش دختران و دو نماینده در بخش پسران در این دوره از مسابقات حاضر شده و راهنمایی بازیکنان پسر بر عهده مهران بهنام فر و بازیکنان دختر بر عهده سمانه خوشقدم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 75

به "المپیک جوانان 2018، حذف تأمل برانگیز نماینده کاراته ایران با 3 شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک جوانان 2018، حذف تأمل برانگیز نماینده کاراته ایران با 3 شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید