اصلا نمی گردد باور کرد که این عکس ها از ساختمان های واقعی گرفته نشده اند و از مدل های کوچک هستند که این هنرمند خلاق ساخته

به گزارش مجله گیتی رو، برای اینکه کارهای خیلی ظریف هنری انجام بدهید، صبر و شکیبایی و مهارت بسیار باید داشته باشید.

اصلا نمی گردد باور کرد که این عکس ها از ساختمان های واقعی گرفته نشده اند و از مدل های کوچک هستند که این هنرمند خلاق ساخته

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

یک هنرمند بسیار خلاق در زمینه خلق آثار مینیاتوری، کریس تولدو نام دارد. زمینه اصلی فعالیت او تهیه مدل های با مقیاس یک دوازدهم از قسمت های داخلی ساختمان های تاریخی است.

او در این کار چنان مهارتی دارد و آنقدر ریزه کاری ها را رعایت می نماید که آدم یک لحظه تصور می نماید که دارد به عکس هایی از بناهای واقعی می نگرد.

او فراوری هر ساختمان مینیاتوری را با پژوهش گسترده در خصوص خود بنا و دوره تاریخی ساخت آن ایجاد می نماید. این طوری می تواند اطمینان حاصل کند که اثری با دقت 100 درصد درست، ساخته است.

سپس شمای کلی را روی کاغذ می آورد، آنها را برنامه های مدل سازی سه بعدی کامپیوتری تکمیل می نماید و خاتمه وارد مرحله اصلی کار می گردد.

فراوری بعضی از این آثار حتی بیش از یک سال، زمان بر هستند. او کارش را از 20 سال پیش آغاز نموده و حالا در این زمینه استادکار شده است.

هنر او تریکبی از نجاری، نقاشی، طراحی داخلی و حتی آگاهی از تاریخ هنر است.

توصیه می کنم صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 698

به "اصلا نمی گردد باور کرد که این عکس ها از ساختمان های واقعی گرفته نشده اند و از مدل های کوچک هستند که این هنرمند خلاق ساخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلا نمی گردد باور کرد که این عکس ها از ساختمان های واقعی گرفته نشده اند و از مدل های کوچک هستند که این هنرمند خلاق ساخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید