ارسال جام قهرمانی والیبال با پُست، ابهام در دربی خودروسازان

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، سی وپنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال قرار است روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار گردد. حدود یک هفته تا شروع رقابت های لیگ برتر والیبال به جای مانده است اما هنوز مراسم اختتامیه دوره قبل برگزار نشده و تیم سیرجان جام قهرمانی را تحویل نگرفته است.

ارسال جام قهرمانی والیبال با پُست، ابهام در دربی خودروسازان

نادر انصاری، دبیر سازمان لیگ والیبال در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره دلایل عدم برگزاری جشن قهرمانی و اهدای جام دوره گذشته مسابقات به تیم قهرمان گفت: قرار بود در جشن یک صد سالگی والیبال این جام قهرمانی اهدا گردد اما نشد و تاریخ دقیق را نمی دانم. شاید اواسط لیگ این کار را انجام دهیم.

وی تاکید نمود: تصمیم بر این است تا مسابقه فینال فصل تازه به صورت تک دوره برگزار گردد تا بتوانیم مراسم اختتامیه را برگزار کنیم. گُل کار، برگزاری مراسم توزیعِ جوایز و اهدای جام است که خستگی کار را از تن همه بیرون می آورد. به همین علت فینال به صورت تک بازی خواهد بود تا بتوانیم برنامه ریزی خوبی برای اختتامیه داشته باشیم.

دبیر سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ها و تیم ها به برگزاری فینال به صورت تک بازی موافقت نموده اند یا خیر؟ گفت: هنوز نامه ای مبنی بر مخالفت با این امر ارسال نشده است.

انصاری درباره تیم های بدهکار به بازیکنان و اینکه چرا در مراسم قرعه کشی شرکت داده شدند؟ گفت: همواره در قرعه کشی مراحل مختلفی گذاشته می گردد تا گام به گام پیش برویم و باشگاه آسیب کم تری ببینند. در جلسه قرعه کشی تیم ها شرکت کردند اما صدور آی.دی کارت را منوط به تسویه با بازیکنان لحاظ نموده ایم.

وی تاکید نمود: باشگاه های بدهکار باید رضایت بازیکنان را جلب نمایند در غیر این صورت آی دی کارت صادر نخواهد شد. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تاکید نموده است اگر تیمی به بازیکن بدهی داشته باشد در بازی نخست حضور نخواهد داشت. تصمیم فدراسیون جدی است تا عادت بدی که از سال ها پیش در بین تیم ها و باشگاه ها رواج پیدا نموده است حذف گردد و باشگاه ها به تعهدات خود به فدراسیون و بازیکنان پایبند باشند.

دبیر سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که به غیر از باشگاه سایپا چه باشگاه دیگری به بازیکنان بدهی دارد؟ گفت: علاوه بر سایپا، تیم پیکان نیز به بازیکنان بدهی دارد که این باشگاه هم باید رضایت بازیکنان را جلب کند.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به برنامه مسابقات در هفته نخست دو تیم پیکان و سایپا با یکدیگر ملاقات خواهند داشت. با توجه به بدهی دو تیم به بازیکنان و اولتیماتوم جدی فدراسیون، در صورت عدم تسویه این دو باشگاه با بازیکنان احتمال لغو این ملاقات وجود دارد.

تیم فولاد سیرجان، قهرمان دوره گذشته روز آدینه عنوان قهرمانی آسیا را کسب نموده است و جام قهرمانی آسیا را زودتر از جام لیگ برتر در دست گرفت.

درباره اهدای جام قهرمانی هم به احتمال بسیار زیاد این جام با پُست برای تیم قهرمان ارسال خواهد شد و هیچ مراسمی تحت عنوان جشن قهرمانی برگزار نخواهد نشد!

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال

یکشنبه دوم آبان ماه - ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان - آذرباتری ارومیه

شهرداری ارومیه - راه یاب ملل مریوان

فولاد مبارکه سپاهان - مس رفسنجان

لبنیات هراز آمل - پاس گرگان

سایپا تهران - پیکان تهران

شهرداری ورامین - هورسان رامسر

شهداب یزد - شهرداری گنبد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1936

به "ارسال جام قهرمانی والیبال با پُست، ابهام در دربی خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال جام قهرمانی والیبال با پُست، ابهام در دربی خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید