آلگری به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شد

به گزارش مجله گیتی رو، یک منبع ایتالیایی از جدی شدن مذاکرات سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس با منچستریونایتد و نزدیک شدن او به نیمکت شیاطین سرخ اطلاع داد.

آلگری به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت تیم منچستریونایتد بسیار نزدیک شده است و در صورتی که به عنوان سرمربی این تیم منصوب گردد، دو بازیکنی که فصل گذشته زیر نظرش در یوونتوس بازی می کردند را هم به اولدترافورد خواهد برد.

طبق ادعای توتواسپورت مذاکرات میان من یونایتد و آلگری وارد مراحل نهایی شده است و گفته می گردد که یکی از شروط این مرد ایتالیایی دریافت حقوقی بالاتر از 7.5 میلیون یورو در سالی است که در یوونتوس دریافت می کرد.

روزنامه چاپ تورین در ادامه نوشته است در صورتی که آلگری به منچستریونایتد ملحق گردد، ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس که در این فصل حتی یک بازی هم برای بانوی پیر انجام نداده را هم با خود خواهد برد. او اما تنها بازیکنی نیست که آلگری برای تغییر دادن اوضاع در اولدترافورد مدنظر دارد، چون امره جان را هم می خواهد.

امره جان برخلاف مانژوکیچ در این فصل فرصت بازی برای یوونتوس را داشته که البته بیشتر آنها به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. او اما در فهرست بازیکنان بانوی پیر برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد. امره جان با فوتبال انگلیس بیگانه نیست، چون پیش از پیوستن به یوونتوس در تابستان سال 2018، برای لیورپول توپ می زد.

گفته می گردد که علاوه بر منچستریونایتد، تاتنهام نیز خواستار استخدام آلگری است و به همین دلیل به شیاطین سرخ هشدار داده شده که هرچه زودتر برای جذب سرمربی سابق میلان دست به کار شوند.

آلگری در انتها فصل گذشته به همکاری اش با یوونتوس انتها داد و در حال حاضر بیکار است. اگر او با منچستریونایتد به توافق برسد، راهنمایی تیمی را برعهده خواهد گرفت که در هشت هفته سپری شده از لیگ برتر تنها دو پیروزی کسب نموده و الان در رده دوازدهم جدول واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 483

به "آلگری به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید