کدام گروه&zwnjها در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند؟

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، پیغام طبرسی، فوق تخصص بیماری های عفونی در پاسخ به این پرسش که آیا بچه ها در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دارند یا خیر شرح داد: بچه ها درگیری شدیدی به این بیماری ندارند و واکسن کرونا قرار است، برای پیشگیری از بروز نوع شدید این بیماری در بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد و در حال حاضر بچه ها در اولویت واکسیناسیون برای این بیماری نیستند.

کدام گروه&zwnjها در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند؟

وی با بیان اینکه افراد آسیب پذیر، بیماران زمینه ای و افراد مسن در اولویت تزریق واکسن قرار دارند، گفت: پس از تزریق این واکسن برای گروه های مذکور، افراد عادی واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ایمنی بدن افراد مبتلا به کرونا حدود سه ماه در نظر گرفته می گردد، گفت: از آنجایی که ایمنی بهبودیافتگان در مقابل کرونا پایدار نیست و بعد از 3 ماه از بین می رود، این افراد احتیاج به واکسینه شدن در مقابل ویروس کووید19 را دارند.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با توجه به کمبود واکسن آنفلوآنزا به افراد به ویژه گروه های پرخطر که پیروز به تزریق این واکسن نشدند، توصیه کرد که افراد باید کماکان نکات بهداشتی یعنی زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و گروه های پرخطر نیز بهتر است در این شرایط به خاطر کرونا و پیشگیری از آنفلوانزا در منزل بمانند.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1458

به "کدام گروه&zwnjها در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گروه&zwnjها در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید