چشمی: آقای داور پنالتی را بگیر!

به گزارش مجله گیتی رو، هافبک استقلال می گوید موعود بنیادی فر وقتی به عنوان داور داربی انتخاب شد، باید شهامت به خرج می داد و پنالتی واضح این تیم را می گرفت.

چشمی: آقای داور پنالتی را بگیر!

به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی، هافبک استقلال بعد از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس و ارائه یک بازی بی کیفیت گفت: بازی قشنگی نبود. به وضوح تعیین بود که بازی بد بود. از طرفداران معذرت خواهی می کنم ولی در دقیقه 88 بازی، آقای بنیادی فر که خوب هم سوت زده بود اما باید شهامت به خرج می داد و پنالتی می گرفت. مگر می گردد پنالتی نگرفت؟

او درباره اینکه قبل از آن هم یک صحنه مشکوک را آفساید اظهار داشت گفت: من کاری به آفساید ندارم. یکسری صحنه ها واضح است و در آن صحنه شهامت می خواهد که داور تصمیمش را اعلام کند. واضحِ واضح بود. اگر قرار است داور داربی باشید باید شهامت داشته باشید و پنالتی بگیرید. اگر پنالتی گرفته می شد، نتیجه بازی تغییر می کرد.

هافبک استقلال درباره عملکرد فنی دو تیم گفت: داربی خوب نبود و دو تیم خوب بازی نکردند. من معذرت خواهی هم کردم اما همین داربی را هم می توانستیم ببریم و سه امتیاز بگیریم. در بازی با صنعت نفت آبادان موقعیت های زیادی را خراب کردیم اما چون 3 بر یک جلو هستیم، داور نباید پنالتی ما را بگیرد؟ بابا مگر می گردد پنالتی ما را نگیرند؟ آقای داور شما کارت را بکن و پنالتی را بگیر! اینطوری 6 امتیاز را از دست دادیم. طرفداران روی این موضوع مانور ندهند که ما موقعیت نداشتیم بلکه بدانند ما در همین شرایط باید 6 امتیاز می گرفتیم. گاهی در روز بد هم می توانیم برنده شویم. الان باید کجای جدول بودیم؟ نمی توان فقط به کیفیت بازی ایراد گرفت. ما بد بودیم و ولی باید سه امتیاز را می گرفتیم. مگر می گردد هر هفته پشت سر هم پنالتی نگیرند؟ واقعا تصمیم گرفتم سال جاری درباره داوری حرف نزنم. من نمی گوید سهوی یا عمدی است اما می گویم داور باید شهامت پنالتی گرفتن را داشته باشد.

چشمی درباره خوش و بش با یحیی گل محمدی در اواخر مسابقه گفت: با او درباره کارت زردهای دو طرف صحبت کرد و گفتم هر چه داور به شما کارت زرد داد، دو برابرش را هم به ما داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2078

به "چشمی: آقای داور پنالتی را بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: آقای داور پنالتی را بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید