پزشکان مارادونا متهم به قتل شدند

به گزارش مجله گیتی رو، دیگو مارادونا در تاریخ 25 نوامبر سال 2020 در اثر حمله قلبی درگذشت، در حالی که تنها چند هفته قبل از آن به دلیل وجود یک لخته خون تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود.

پزشکان مارادونا متهم به قتل شدند

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت یک گزارش پزشکی، که توسط کمیسیونی که مقامات قانونی آرژانتین برای بررسی مرگ مارادونا معین کرده بودند، منتشر شده است، نشان می دهد که می شد از مرگ مهاجم سابق ناپولی و بارسلونا جلوگیری کرد. در این گزارش پزشکی تایید شده است که مارادونا در اثر بیماری قلبی که از قبل وجود داشته، درگذشته، اما نتیجه می گیرد که یک سهل انگاری کلی و عمومی در درمان و مراقبت از بیمار بر مرگ او تأثیرگذار بوده است.

این گزارش همچنین شرایط خارج از کنترل در خانه مارادونا در تیگره و کمبود کامل حداقل تجهیزات مورد نیاز و ناکافی بودن محل اقامتی که برای او آماده شده بود را یکی از دلایل ناتوانی در جلوگیری از مرگ مارادونا معرفی کرده است.

این گزارش همچنین عدم مراقبت پزشکی در آخرین روز های زندگی مارادونا را محکوم می کند. با توجه به این گزارش پزشکی به نظر می رسد که پزشکان مارادونا با توجه به اینکه برنده جام جهانی 1986 هرگز تحت معاینات منظم قرار نگرفته بود، از بیماری های قلبی، ورم ریوی و سیروز حاد او آگاهی نداشته اند.

در حال حاضر و در رابطه با تحقیقات درباره مرگ مارادونا هفت نفر تحت بازپرسی هستند: پزشک شخصی مارادونا لئوپولدو لوکه، روانپزشک او آگوستینا کوزاچف، روانشناس وی کارلوس دانیل دیاز و چهار پرستار.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1717

به "پزشکان مارادونا متهم به قتل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان مارادونا متهم به قتل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید