مقام پنتاگون: تحلیل ها حاکی از پرتاب موشک از سوی معترضان به هواپیمای مالزی است

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران: یک مقام آمریکایی بیان کرد که تحلیل های اولیه حاکی از آن است که موشک شلیک شده از سوی معترضان شرق اوکراین عامل سرنگونی هواپیمای مسافربری مالزی بوده است.

مقام پنتاگون: تحلیل ها حاکی از پرتاب موشک از سوی معترضان به هواپیمای مالزی است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان؛ یک مقام وزارت دفاع آمریکا با امکان دسترسی مستقیم به آخرین اطلاعات بیان کرد که تحلیل های اولیه اطلاعاتی و محرمانه آمریکا بیانگر آن است که به احتمال زیاد موشکی که عامل سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی شده است از سوی معترضان اوکراینی حامی روسیه شلیک شده است.

این مقام آمریکایی با توجه به حساسیت موضوع نخواست که نامش فاش گردد. پیش از این یک مقام ارشد آمریکایی اعلام نموده بود که آمریکا معتقد است اصابت موشک باعث سرنگونی این هواپیما بوده است.

جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که سرنگون شدن هواپیمای مسافربری مالزی نزدیک مرز اوکراین و روسیه ظاهرا تصادفی نبوده است و این جت مسافربری در آسمان منفجر شده است.

این هواپیمای مسافربری خطوط مالزی یک بوئینگ 777 بود که با 295 مسافر از آمستردام پایتخت هلند به مقصد کوالالامپور پایتخت مالزی در حرکت بوده است و در ارتفاع 10 هزار متری از سطح زمین و در شرق اوکراین سرنگون شد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 490

به "مقام پنتاگون: تحلیل ها حاکی از پرتاب موشک از سوی معترضان به هواپیمای مالزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام پنتاگون: تحلیل ها حاکی از پرتاب موشک از سوی معترضان به هواپیمای مالزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید