مربی ایتالیا: سخت تر شدن شرایط، اتحاد بازیکنان ما را بیشتر کرد، مانچینی گفت باید گل های بیشتری می زدیم

به گزارش مجله گیتی رو، دستیار روبرتو مانچینی در غیاب سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره عملکرد این تیم در بازی مقابل لهستان شرح داد.

مربی ایتالیا: سخت تر شدن شرایط، اتحاد بازیکنان ما را بیشتر کرد، مانچینی گفت باید گل های بیشتری می زدیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا در دومین بازی اش بدون حضور سرمربی خود روبرتو مانچینی که به دلیل ابتلا به کرونا قرنطینه است، پیروز شد میهمان خود لهستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ ملت های اروپا حفظ کند. یک گل از جورجینیو از روی نقطه پنالتی و یکی دیگر از دومنیکو براردی ایتالیا را در استادوم ماپی به پیروزی رساند و این در حالی بود که این تیم 21 بازیکنش را به دلیل مصدومیت یا ابتلا به کرونا از دست داده است.

آلبرتو ایوانی، دستیار روبرتو مانچینی که برای دومین بار در این یک هفته اخیر دستورات سرمربی تیم را به بازیکنانش انتقال می داد، در نشست خبری پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: این فرهنگ ما ایتالیایی ها است که وقتی در تنگا و سختی قرار می گیریم متحد تر می شویم و بیشتر کوشش می کنیم. این هم همان چیزی بود که من قبل از بازی از بازیکنان مان خواستم و آنها هم خارق العاده بازی کردند. ما به اصول تاکتیکی که روبرتو مانچینی در این یکی دو سال اخیر روی آنها کار نموده است پایبند بودیم و خب در بلند مدت هم نتیجه اش را گرفتیم. من بین دو نیمه با مانچینی صحبت کردم و او گفت که باید بیشتر از این ها گل می زدیم. بنابراین فکر می کنم که باید در خط حمله عملکردمان را ارتقا دهیم اما در کل من فکر می کنم که عملکرد تیم خوب بود.

ایتالیا با ترکیبی کاملاً متفاوت به میدان رفت اما به شیوه ای جالب آن بازیکنانی بهترین عملکرد را داشتند که کم تجربه تر از همه بودند. آلساندرو باستونی یکی از آنها بود که دومین بازی ملی اش را انجام می داد و مانوئل لوکاتلی هم بازیکن دیگر بود با تنها 5 بازی ملی. ایوانی در این باره گفت: ما این بازیکنان جوان را داریم که در حال پیشرفت هستند و اگرچه در حال کسب تجربه هستند اما مانند بازیکنان حرفه ای بازی می نمایند. ما باید بازی به بازی پیش برویم. در این بازی هم با همه سختی هایی که داشت باید برنده می شدیم. حالا باید تجدید قوا کنیم و برای پایانی خوب در مرحله گروهی آماده شویم.

آخرین بازی تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا چهارشنبه در خانه بوسنی و هرزگوین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1345

به "مربی ایتالیا: سخت تر شدن شرایط، اتحاد بازیکنان ما را بیشتر کرد، مانچینی گفت باید گل های بیشتری می زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ایتالیا: سخت تر شدن شرایط، اتحاد بازیکنان ما را بیشتر کرد، مانچینی گفت باید گل های بیشتری می زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید