قیمت محصولات سایپا روز یکشنبه 25 آبان

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران : خودروهای پرتیراژ سایپا امروز 25 آبان 1399 در بازار با چه قیمتی در بازار معامله شدند؟

قیمت محصولات سایپا روز یکشنبه 25 آبان

به گزارش خبرنگاران؛ از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می توان به پراید 111، پراید 131، تیبا صندوقدار، تیبا2 و ساینا اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند. پراید 131 مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است. رصد بازار خودرو نشان می دهد که پراید 131 امروز با قیمت 113 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما قیمت مدل هاچ بک پراید یا همان پراید 111 نیز در بازار به 145 میلیون تومان رسید.تولید این خودرو نیز همانند پراید 131 متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد، این امر موجب شده تا این خودرو در بازار در رده خودروهای پرتیراژ قرار گیرد.

تیبا صندوقدار از دیگر محصولاتی است که با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند. براساس ارزیابی بازار این خودرو امروز با محدوده قیمت 129 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد می توان گفت صندوقدار بودن آن موجب شده تا بسیاری از خانواده ها به آن گرایش داشته باشند.

تیبا2 پلاس دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک واقع شده است طرفدارن خاص خود را دارد، این خودرو امروز در بازار موجود نبود، در مقابل تیبا دو معمولی با قیمتی 147 میلیون تومانی در باز داد و ستد شد.

اما ساینا که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز امروز با قیمت قیمت 149 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1407

به "قیمت محصولات سایپا روز یکشنبه 25 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت محصولات سایپا روز یکشنبه 25 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید