فیلم ، انتقال 600 نفر از خانواده های تروریست های وابسته به ترکیه به تل ابیض سوریه

به گزارش مجله گیتی رو، منابع محلی حاضر در تل ابیض در شمال سوریه می گویند که بیش از ششصد نفر از خانواده های عناصر تروریستی وابسته به ترکیه، به شهر تل ابیض در رقه سوریه انتقال یافتند.

فیلم ، انتقال 600 نفر از خانواده های تروریست های وابسته به ترکیه به تل ابیض سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی و فعالان رسانه ای از اقدامات جدید ترکیه برای تغییر بافت جمعیتی در شهر تل ابیض واقع در استان رقه در شمال سوریه خبر می دهند.

خبرگزاری انحا به نقل از این منابع گزارش داد که یک کاروان جدید از خانواده های عناصر تروریستی وابسته به ترکیه وارد شهر تل ابیض شد.

منابع مذکور خبر دادند، این کاروان شامل 150 خودرو بود که از طریق خاک ترکیه، وارد تل ابیض شدند. این افراد از شهر جرابلس در استان حلب (شمال سوریه) به مقصد تل ابیض، حرکت کرده بودند.

انحا تأکید کرد که بیش از 600 نفر از خانواده های عناصر تروریستی وابسته به ترکیه در این 150 خودرو حضور داشتند. در واقع این افراد، از جمله عناصری بودند که از غوطه دمشق، حمص و ادلب به این مناطق منتقل شده بودند.

بنا بر این گزارش، نهاد موسوم به شورای محلی وابسته به ترکیه در شهر جرابلس نیز در حال ثبت نام خانواده های عناصر وابسته به ترکیه است تا به صورت تدریجی و در قالب چندین کاروان، به تل ابیض انتقال یابند.

انحا فیلم زیر را از انتقال این عناصر به تل ابیض منتشر کرده است:

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به معارضان- هم در تأیید این خبر، تأکید کرد که 150 خودروی حامل خانواده های عناصر وابسته به ترکیه وارد تل ابیض شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1077

به "فیلم ، انتقال 600 نفر از خانواده های تروریست های وابسته به ترکیه به تل ابیض سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، انتقال 600 نفر از خانواده های تروریست های وابسته به ترکیه به تل ابیض سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید