فورد برانکو در حال کسب افزایش سهم بازار و عناوین

به گزارش مجله گیتی رو، فورد برانکوی دو درب تازه، از سوی کوین بیکن تحت آزمایش قرار گرفت.

فورد برانکو در حال کسب افزایش سهم بازار و عناوین

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از موتور وان، کوین بیکن صاحب یک فورد برانکو کلاسیک است و فرصت بی نظیری را به دست آورده تا با پشت رول فورد برانکو تازه بنشیدند و این 2 خودرو را مقایسه کند. کوین بیکن مردی با استعداد های فراوان است که مهارت های بازیگری خود را در مجموعه فیلم های افسانه ای مانند Footloose نشان داده و همچنین از طرفداران فورد برانکو است. فورد برانکو دو درب مورد استفاده در این آزمایش دارای بسته Sasquatch متمرکز بر خارج از جاده، گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و یک رنگ زیبا و خاص آبی است.

همانطور که فورد برانکو تازه به تدریج سهم بازار و عناوین اصلی را به دست می آورد، انتظار می رود افراد مشهوری را پشت فرمان این خودرو فورد ببینم.

جیم فارلی، رئیس شرکت فورد ادعا می کند که نسل تازه Bronco با قدرت هم اندازه سری F این شرکت و عملکرد یک موستانگ ساخته شده است. این خودرو براساس همان فورد Ranger ساخته شده و مدل کلاسیک دو درب برای اولین بار به نسخه چهار درب آن پیوسته است. گفته می شود ویژگی های ظاهری این مدل با اسکن از اولین نسل از Bronco طراحی شده و این خودرو به گونه ای طراحی شده است که ادعا می شود 17 درصد تعلیق بیشتر از رقبای خود ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1935

به "فورد برانکو در حال کسب افزایش سهم بازار و عناوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد برانکو در حال کسب افزایش سهم بازار و عناوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید