شهردار لندن ترامپ را بچه 190 سانتیمتری خواند

به گزارش مجله گیتی رو، صادق خان شهردار لندن که دیگربار دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده را به سخره گرفت.

شهردار لندن ترامپ را بچه 190 سانتیمتری خواند

یورونیوز نوشت: شهردار لندن که در جمعی از معلمان بریتانیا در کاخ وست مینستر سخن می گفت، در ابتدای سخنانش اشاره نمود که تلفن همراهش را خاموش نموده و بعد رو به حاضران گفت : آنهایی که تلفن شان روشن است، اگر کسی دربارهٔ من توییت کرد، یعنی یک بچه 190 سانتی متری از کاخ سفید، لطفا خبرم کنید!

اعضای جمع حاضر هم با خنده و کف زدن به این اظهارات واکنش نشان دادند. این سخنان تازه ترین اظهارات شهردار لندن در جریان درگیری های لفظی او با رئیس جمهور ایالات متحده است.

صادق خان پیش از این رئیس جمهوری کنونی آمریکا را تمثال نژادپرستی خوانده و گفته بود ترامپ نسبت به وی وسواس فکری پیدا نموده است.

از سوی دیگر دونالد ترامپ نیز درست پیش از سفر اخیرش به بریتانیا، در توییتر، شهردار لندن را بازنده مطلق خوانده بود و نام وی را هم به شکلی نادرست نوشته بود او همچنین صادق خان را برای ناتوانی در کنترل جرائم پایتخت بریتانیا سرزنش نموده و از او به عنوان یک فاجعه یاد نموده بود.

جرمی هانت وزیر خارجه بریتانیا در روزهای گذشته اظهار داشت که با توییت ترامپ در نقد عملکرد شهردار لندن 150 درصد موافق است. وی اضافه کرد: شهردار لندن نتوانست با ماجرای حمله های با چاقو برخورد مناسبی داشته باشد، و بیشتر از آنکه امنیت زندگی لندنی ها را تأمین کند، وقت صرف سیاست می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 317

به "شهردار لندن ترامپ را بچه 190 سانتیمتری خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار لندن ترامپ را بچه 190 سانتیمتری خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید