رضایی: منشا بسیاری از مسائل تحریم های داخلی است ، زیرساخت های بورس تقویت می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، معاون امور مالی رییس جمهوری با تاکید بر نگاه ویژه دولت سیزدهم به بازار بورس اعلام نمود: در این دولت کوشش داریم با ورود واحد های صنعتی پیشرفته، زیرساخت های بازار بورس تقویت گردد.

رضایی: منشا بسیاری از مسائل تحریم های داخلی است ، زیرساخت های بورس تقویت می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محسن رضایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد های شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت در شهرستان ملارد، به خبرنگاران گفت: در دولت گذشته باید زیرساخت های بازار بورس تقویت می شد که این کار انجام نشد، اما دولت سیزدهم در کوشش است این بازار را رونق دهد.

وی اضافه نمود: در برنامه های کوتاه و بلند مدت در کوشش هستیم زیرساخت های بازار بورس را تقویت کنیم و با ورود واحد های صنعتی بزرگ و پیشرفته ارزش بازار بورس را افزایش دهیم که مردم باید کمی صبر نمایند و این قول را به مردم می دهم که مساله بورس مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.

شهرک های صنعتی خط مقدم اقتصاد کشور است

معاون امور مالی رییس جمهوری بعلاوه با بیان اینکه شهرک های صنعتی خط مقدم اقتصاد کشور است، گفت: هرچه این شهرک ها توسعه و سرمایه گذاری بیشتر در این شهرک ها انجام گردد، حرکت کشور رو به جلو خواهد بود و در بازدید امروز (دوشنبه) از واحد های شهرک صنعتی صفادشت ملارد که به همراه استاندار تهران انجام شد، مسائل صنعتگران شناسایی و احصا شد.

وی ادامه داد: عمده مسائل این صنعتگران در مورد مقررات انتقال واحد های صنعتی از شهر های کرج و تهران به این منطقه و بعلاوه مسائل بانک ها و مقررات در مورد اخذ مجوز است.

رضایی تاکید نمود: صنعتگران با مسائل زیادی که اصلا مربوط به تحریم ها خارجی نیست، روبرو هستند که من نام این مسائل را تحریم های داخلی گذاشتم و باید فکری برای برطرف مسائل صنعتگران کرد.

وی اظهار داشت: دشمن با همه قدرت بر علیه نظام و اقتصاد کشور توطئه می نماید و باید زمینه ساز برطرف مسائل داخلی شویم.

معاون رییس جمهوری در مورد سوالی مبنی بر تصمیم دولت در مورد افزایش یارانه ها، نیز گفت: مباحث مفصلی در دولت مطرح شد، اما در آذرماه خبر های خوبی برای مردم داریم که در زمانش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است محسن رضایی معاون امور مالی رئیس جمهوری، به همراه محسن منصوری استاندار تهران امروز برای بازدید از چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و رسیدگی به مسائل آن ها به شهرستان ملارد در غرب مرکز سفر کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1960

به "رضایی: منشا بسیاری از مسائل تحریم های داخلی است ، زیرساخت های بورس تقویت می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رضایی: منشا بسیاری از مسائل تحریم های داخلی است ، زیرساخت های بورس تقویت می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: منشا بسیاری از مسائل تحریم های داخلی است ، زیرساخت های بورس تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید