رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام

به گزارش مجله گیتی رو، سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی پس از قهرمان شدن تیمش در لیگ برتر انگلیس، گفت که هنوز نمی تواند ابعاد موفقیت عظیمی را که کسب نموده درک کند، اما شاگردانش را شایسته این افتخار عظیم می داند.

رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، کلودیو رانیری پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر که به لطف تساوی تاتنهام رده دومی در خانه چلسی رخ داد، گفت و گویی با یکی از شبکه های تلویزیونی کشورش انجام داد و در آن گفت که همواره به رقم خوردن خاتمهی خوش برای کوشش و زحمات شاگردانش خوش بین بوده است.

سرمربی ایتالیایی روباه ها که شب گذشته (دوشنبه) به کشورش برگشته بود تا به مادر خود سر بزند و پس از تساوی 2 - 2 تاتنهام در خانه چلسی به انگلیس بازگشت، گفت: من 64 ساله ام و از مدت ها پیش در حال جنگیدن بوده ام، اما همواره خوش بین بودم و به همه چیز نگاهی مثبت داشتم. همواره فکر می کردم که درنهایت در یک جایی قهرمان یک لیگ می شوم. من همان کسی هستم که فدراسیون فوتبال یونان مرا اخراج کرد، شاید یکی آنجا فراموش نموده بود که من در دوران مربیگری ام چه کارهایی انجام داده ام. کاری که ما انجام داده ایم چیزی نیست که از یاد ببریم، اما من دوست دارم به این نکته اشاره کنم که من همان کسی هستم که روی نیمکت یونان نشسته بودم و تغییری ننموده ام.

رانیری یک سال پیش از قبول راهنمایی لسترسیتی سرمربی یونان بود و با این تیم نتایج ضعیفی گرفت و پس از باخت تیمش به جزایر فارو در مرحله مقدماتی یورو 2016 از کار برکنار شد.

وی درباره آینده اش و اینکه آیا به کارش در لسترسیتی ادامه خواهد داد یا نه، عنوان نمود: من در لسترسیتی خواهم ماند. سال جاری کاری انجام دادیم که دیگر نمی توان تکرارش کرد. سال آینده ما برای قرار دریافت در جمع 10 تیم بالای جدول خواهیم جنگید، یعنی امیدوارم که این گونه باشد. ما باید به پیشرفتمان ادامه دهیم.

لسترسیتی با فتح لیگ برتر فصل آینده در میان تیم های سید یکی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و سرگروه یکی از گروه های هشت گانه این رقابت ها خواهد بود.

رانیری که گفته بود به دلیل سفرش به ایتالیا احتمالاً آخرین شخصی خواهد بود که از نتیجه بازی چلسی - تاتنهام آگاه می گردد، اعتراف کرد که حواسش به این بازی بوده است.

وی عنوان نمود: زمانی که اتفاق عظیمی مانند این رخ می دهد، شما واقعاً نمی توانید تمام ابعاد آن را درک کنید. تاتنهام در نیمه اول پیروز شد و به همین دلیل من کمی ناراحت بودم، اما بعد از آن کیهیل گل زد و من با خودم گفتم که قرار است اتفاقی رخ دهد. وقتی که ازار گل تساوی چلسی را زد دیگر خوشحالی کردم. من این قهرمانی را به همه تقدیم می کنم. به شما توصیه می کنم که همواره کوشش کنید و باور داشته باشید که به هدفتان می رسید.

پیش از رانیری، دو مربی ایتالیایی دیگر، روبرتو مانچینی و کارلو آنچلوتی هم فاتح لیگ برتر انگلیس شده بودند. رانیری در پاسخ به این سؤال که سفیر فوتبال ایتالیا بودن در انگلیس چه احساسی دارد، گفت: من با کمال میل از این نقش استقبال می کنم. من مایلم از جان فرانکو زولا هم که در چلسی در کنارم بود و طرفداران سایر تیم ها هم او را تشویق می کردند، تمجید کنم. او عظیم ترین سفیر و نماینده فوتبال ایتالیا در انگلیس بود و به همین دلیل دوست دارم که در این لحظات یادی هم از او بکنم.

سرمربی ایتالیایی روباه ها در خاتمه تأکید کرد: من واقعاً احساس غرور می کنم. برای بازیکنانم، برای رئیس باشگاه و کادر فنی لسترسیتی خوشحالم، همین طور برای طرفداران مان و تمامی اهالی شهر لستر. احساس فوق العاده ای داریم و من برای همه خوشحالم. زمانی که وارد لسترسیتی شدم هرگز تصور نمی کردم که روزی چنین موفقیتی کسب کنیم. من مرد عمل گرایی هستم و تنها هدفم این بود که بازی ها را یکی پس از دیگری ببریم و به بازیکنانم یاری کنم که هر هفته پیشرفت نمایند. من هرگز فکر نمی کردم که این فصل از کدام رده جدول سر در خواهیم آورد. بازیکنانم عالی بوده اند. تمرکز، انگیزه و روحیه آنها اجازه داد این اتفاق رخ دهد. در تمام بازی ها ما برای یکدیگر جنگیدیم. آنها استحقاق قهرمانی را دارند.

15

منبع: تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1050

به "رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید