ملاقات سرپرست وزارت صمت با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)

به گزارش مجله گیتی رو، در جلسه مشترک سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، زمینه های همکاری مشترک در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی مورد آنالیز نهاده شد.

ملاقات سرپرست وزارت صمت با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)

به گزارش خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، در ملاقات حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، چارچوب های همکاری فی مابین طرفین در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی مورد آنالیز و توافق نهاده شد.

بر این اساس، مقرر شد تا قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در حوزه معدن، در بخش پهنه های اکتشافی و ژئوفیزیک هوایی با معاونت معدنی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی همکاری های جدیدی را شروع کند.

فعال کردن معادن غیرفعال نیز از جمله توافقات انجام شده میان معاونت امور معادن وزارت صمت و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بود.

همچنین در بخش صنعت نیز، مقرر شد تا سرمایه گذاری های مشترکی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در حوزه صنایع تک صورت گیرد.

علاوه بر این مقرر شد تا معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد 10 رشته دارای اولویت به منظور تعمیق ساخت داخلی، کاهش ارزبری و استفاده از فناوری های نو، همکاری های مشترکی را با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) شروع کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1140

به "ملاقات سرپرست وزارت صمت با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سرپرست وزارت صمت با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید