درخواست وقت سلطانی فر از رئیس AFC و سفر به مالزی برای ملاقات با شیخ سلمان!

به گزارش مجله گیتی رو، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران در سفری پنهانی به مالزی رفت تا با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند!

درخواست وقت سلطانی فر از رئیس AFC و سفر به مالزی برای ملاقات با شیخ سلمان!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ورزش ایران در زمینه دیپلماسی ورزشی ضعف دارد و ضعیف عمل می نماید. در این نکته تردیدی نیست که اگر این گونه نبود شرایط ورزش ایران در دنیا بسیار بهتر از شرایط کنونی بود. بخش اعظمی از این اتفاق به مدیران ورزش ایران برمی گردد؛ آنهایی که نمی دانند چگونه باید با مسائل بین المللی برخورد نمایند.

یکی از این نمونه ها اخیراً اتفاق افتاده و مسعود سلطانی فر در سفری پنهانی راهی مالزی شد تا با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند. در واقع وزیر ورزش جمهوری اسلامی ایران برای ملاقات با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی رفت!

بیشتر بخوانید:

ماجرا وقتی جالب تر می گردد که بدانیم چندی پیش مسئولان ورزش عربستان حسابی از خجالت شیخ سلمان درآمدند اما نه تنها به مالزی نرفتند تا با رئیس بحرینی AFC صحبت نمایند، بلکه این شیخ سلمان بود که به عربستان رفت.

بیشتر بخوانید:

شیح سلمان در این مدت نشان داده از هیچ کوشش و کوششی برای حمایت از عربستان و ضربه به فوتبال کشورمان دریغ نمی نماید که نمونه آن محروم شدن تیم های ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست و تقاضای نفر اول ورزش کشور برای دیدار با شیخ سلمان در حالی صورت می گیرد که وی با اشاره مسئولان عربستانی راهی آن کشور و با آنها وارد مذاکره و گفت وگو شد.

اینجاست که تفاوت ها معین می گردد. فوتبال ایران کم از AFC ضرر ندیده و حال اینکه؛ وزیر ورزش یک کشور بدون رعایت دیپلماسی ورزشی از رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای وقت برای ملاقات می نماید چه معنایی می دهد؟ پس در این بین نقش مهدی تاج چیست؟ مگر وظیفه رفع کردن مسائل فوتبالی به عهده رئیس فدراسیون نیست؟ اگر هم موضوعی باشد که احتیاج به ورود وزارت ورزش داشته باشد قطعاً آن موضوع سفر به مالزی و ملاقات وزیر ورزش با رئیس AFC نیست.

خبرنگار خبرنگاران برای پیگیری این موضوع با مدیر روابط عمومی وزارت ورزش تماس گرفت اما او جوابگوی پیغام و تماس خبرنگار خبرنگاران نبود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 574

به "درخواست وقت سلطانی فر از رئیس AFC و سفر به مالزی برای ملاقات با شیخ سلمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وقت سلطانی فر از رئیس AFC و سفر به مالزی برای ملاقات با شیخ سلمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید