خبرنگاران چهارمین جدال هفته هشتمی سرخآبی ها؛ به یاد اولادی و صفر-صفرهای عذاب آور

به گزارش مجله گیتی رو، تهران- خبرنگاران- سرخآبی های پایتخت برای چهارمین بار در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

خبرنگاران چهارمین جدال هفته هشتمی سرخآبی ها؛ به یاد اولادی و صفر-صفرهای عذاب آور

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر انجام شد و بر این اساس سرخآبی های پایتخت باید در چارچوب هفته هشتم مسابقات به مصاف هم بروند. دیدار رفت این 2 تیم به میزبانی استقلال برگزار می شود.

در تاریخ لیگ برتر و در 19 دوره گذشته تنها سه بار این 2 تیم در هفته هشتم به پست هم خورده اند که ماحصل آن یک برد برای پرسپولیس و 2 تساوی بود. برد سرخپوشان تهرانی در حالی رقم خورده که آنها میزبان بودند و تساوی ها در شرایطی به دست آمده که آبی پوشان میزبان بوده اند؛ البته نیاز به توضیح نیست که میزبانی و میهمان در جدال های این 2 تیم امتیاز خاصی را برای تیم میزبان به وجود نمی آورد.

اما اولین تقابل هفته هشتمی در ششمین دوره مسابقات بود. جایی که پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی پیروز شد حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. ابتدا امیرحسین صادقی استقلال را پیش انداخت ولی در ادامه مهرزاد معدنچی روی اشتباه عجیب مهدی رحمتی کار را به تساوی کشاند و سپس در نیمه دوم مرحوم مهرداد اولادی پیروز شد با ضربه ای زیبا، تیمش را به برتری برساند.

در سیزدهمین دوره از مسابقات جدال استقلال و پرسپولیس با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد. این اتفاق در لیگ هجدهم هم تکرار شد. جایی که وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان 2 تیم بودند و شاهد یکی از کسل کننده ترین دربی های تاریخ بودیم.

حال باید دید در چهارمین جدال هفته هشتمی، چه نتیجه ای به دست می آید. در سه بازی قبلی استقلال برنده نبوده است. در 2 دیدار اخیر گلی رد و بدل نشده و به عبارتی دیگر هر وقت استقلال میزبان بوده بازی با نتیجه مساوی بدون گل تمام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1337

به "خبرنگاران چهارمین جدال هفته هشتمی سرخآبی ها؛ به یاد اولادی و صفر-صفرهای عذاب آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارمین جدال هفته هشتمی سرخآبی ها؛ به یاد اولادی و صفر-صفرهای عذاب آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید