خبرنگاران سرمربی تیم فجر سپاسی: روز سیاهی برای فوتبال رقم خورد

به گزارش مجله گیتی رو، شیراز-خبرنگاران- سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت : امیدوارم آنهایی که در فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند ملاقات ما با نود ارومیه برگزار گردد، امشب راحت بخوابند و به نظرم روز سیاهی برای فوتبال رقم خورد.

خبرنگاران سرمربی تیم فجر سپاسی: روز سیاهی برای فوتبال رقم خورد

داود مهابادی، شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل نود ارومیه افزود: با توجه به اینکه شامگاه آدینه (سوم امرداد ماه 99) به فدراسیون فوتبال خاطرنشان کردیم که بیش از 13 بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند و اسناد آن را هم ارسال کردیم، متاسفانه فدراسیون خاطرنشان کرد که شما برای این بازی از بازیکنان کرونایی خود نمی توانید بهره ببرید.

وی افزود: یک تضاد آشکار در لیگ دسته یک با لیگ برتر وجود دارد زیرا در لیگ برتر تیم هایی با داشتن 6 و یا هفت بازیکن، بازی خود را لغو کردند به دلیل اینکه در فدراسیون فوتبال نفوذ دارند.

مهابادی ادامه داد: با این حق کشی ها که انجام گرفت، ناگزیر شدیم از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم ضمن اینکه ما در این بازی فقط سه بازیکن ذخیره داشتیم، نمی دانم چرا اینقدر به تیم فجر ظلم می گردد؟

بازیکن سابق تیم استقلال تهران بیان داشت: با این همه حق کشی، بازیکنان جوان ما برابر نود ارومیه خوب بازی کردند و فرصت های زیادی هم از دست دادیم حتی می توانسیتم برنده این بازی باشیم که اینگونه نشد.

وی گفت: تیم نود ارومیه از تنها فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید و طبیعی بود که از گل زده خود دفاع نمایند، به آنها تبریک می گویم.

ملاقات تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه، شامگاه شنبه در استادیوم پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان خاتمه یافت.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز با این شکست و با 39 امتیاز در رده یازدهم جدول نهاده شد.

در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (چهارم امردادماه 99) تا به امروز 288 هزار و 839 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 195 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونا در کشور به 15 هزار و 484 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1219

به "خبرنگاران سرمربی تیم فجر سپاسی: روز سیاهی برای فوتبال رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم فجر سپاسی: روز سیاهی برای فوتبال رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید