خبرنگاران آماده باش آتش نشانان همدان برای چهارشنبه سوری

به گزارش مجله گیتی رو، همدان- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال 15 ایستگاه ثابت در قالب 10 گروه و هشت گروه موقت (سیار) در حال آماده باش کامل قرار دارند.

خبرنگاران آماده باش آتش نشانان همدان برای چهارشنبه سوری

محمدرضا بیاناتی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد استقبال از بهار شهرداری همدان، افزود: این اقدام در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی این روز برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل برنامه های فرهنگی به منظور آگاه سازی شهروندان در قالب تولید و توزیع بنر، بروشور، پیامک، آموزش نکات ایمنی و بازدارنده به دانش آموزان مدارس، اطلاع رسانی از طریق رسانه های نوشتاری و شبکه های اجتماعی انجام می شود.

بیاناتی با اشاره به برنامه های این سازمان برای ایام نوروز 99 افزود: با برنامه ریزی های اجرا شده و در طول ایام نوروز سه گروه بازرسی وظیفه پایش سطح ایمنی اماکن موقت شامل مدارس، سالن های ورزشی و خوابگاه ها را در قالب سه شیفت به صورت همه روزه عهده دار هستند.

وی گفت: علاوه بر این با استفاده از یک گروه مجهز، گازسنجی در چادرهای مسافرتی برای کنترل و پیشگیری از خطرات احتمالی در خصوص استفاده از پیک نیک و اجاق های گازسوز نیز انجام می شود.

بیاناتی با بیان اینکه گروه های موقتی ویژه روز سیزدهم فروردین نیز در شهر فعالیت خواهند داشت، گفت: در جهت افزایش ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی و نیز آماده باش کامل نیروها، تمامی مرخصی های نوروزی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان لغو شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 933

به "خبرنگاران آماده باش آتش نشانان همدان برای چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آماده باش آتش نشانان همدان برای چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید