جو بایدن بار دیگر از پسرش دفاع کرد

به گزارش مجله گیتی رو، به گفته تیم انتقال بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا حین سخن گفتن از کار اشتباه و خطا به جای اشاره به تحقیقات فدرال از پسرش به حملات از سوی جمهوری خواستار اشاره نمود.

جو بایدن بار دیگر از پسرش دفاع کرد

جو بایدن بار دیگر از پسرش بابت ارتباط با یک پرونده در جریان مربوط به اقتصادیات از سوی دفتر دادستانی آمریکا در ایالت دلاور حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل ماه جاری میلادی بود که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهوری منتخب آمریکا تایید کرد، بابت امور اقتصادیاتی مربوط به فعالیت های تجاری اش در چین و اوکراین تحت بازرسی فدرال قرار گرفته است.

جو بایدن در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.بی.اس از اطمینان زیادی به هانتر سخن گفت و اضافه کرد: پسرم هیچ ارتباطی با این اتهاماتی که به او زده شده، ندارد. به نظرم این کار نادرست و اشتباه است اما ببینید، او یک مرد بالغ است و باهوش ترین کسی است که می شناسم، منظورم این است که ظرفیت و توانایی هوشی زیادی دارد و تا مادامی که او خوب است، ما هم خوب هستیم.

به گفته تیم انتقال بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا حین سخن گفتن از کار اشتباه و خطا به جای اشاره به تحقیقات فدرال از پسرش به حملات از سوی جمهوری خواستار اشاره نمود.

این مصاحبه درست چند روز پس از آن صورت گرفت که جو بایدن به شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود، مطمئن است هانتر کار نادرستی انجام نداده است.

این دومین باری است که بایدن درباره این مساله از زمان مطرح شدن آن در اوایل دسامبر 2020 صحبت می نماید. هیل نیز گزارش کرد، چطور بایدن وقتی از او پرسیده شد آیا هانتر جرمی مرتکب شده، به خبرنگاران گفته بود که به پسرش افتخار می نماید.

اخیرا، هانتر بایدن تایید نموده که بابت امور اقتصادیاتی مرتبط با معاملات اقتصادی در اوکراین و چین تحت بازپرسی فدرال است و این تایید در حالی اجرا شده که فاکس نیوز گزارش کرد، هانتر درآمد 400 هزار دلاری دریافتی از کمپانی انرژی اوکراینی بوریسما را گزارش نداده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1471

به "جو بایدن بار دیگر از پسرش دفاع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن بار دیگر از پسرش دفاع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید