ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از 18 بهمن شروع می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از شروع ثبت نام دوره جدید این آزمون از 18 بهمن ماه 98 اطلاع داد.

ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از 18 بهمن شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران جهت سنجش مهارت زبانی داوطلبان آزمون دکتری هر ساله، 6 نوبت آزمون زبان عمومی (UTEPT) در فواصل زمانی تعیین برگزار می نماید. این آزمون در سطح آزمون تافل طراحی شده و شامل 100 سوال چهارگزینه ای است که از این تعداد، 30 سوال به گرامر و دستور زبان، 35 سوال به واژه و معنای کلمات و 35 سوال به درک مطلب اختصاص پیدا می نماید.

ثبت نام دوره جدید آزمون زبان از 18 بهمن ماه 98 در سایت ltc.ut.ac.ir شروع می گردد. این دوره از آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 16 اسفند ماه 98 برگزار و نتایج آن 26 اسفندماه 98 اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران، مسئولیت برگزاری آزمون زبان عمومی که شرط کافی برای پذیرفته شدگان در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه است، را بر عهده دارد. این مرکز از یک طرف مجری سیاست ها و آیین نامه های ارسالی از جانب معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران بوده و از طرف دیگر زیرمجموعه دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 840

به "ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از 18 بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران از 18 بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید