تصاویر ، گردشگرانی که در ییلاق مشهد کرونا را به بازی گرفته اند

به گزارش مجله گیتی رو، حتی شیوع گسترده ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط هم نتوانسته است بعضی مردم را از سفر رفتن در این شرایط و حضور در مناطق شلوغ آن هم بدون رعایت کردن موارد ایمنی و بهداشتی بازدارد.

تصاویر ، گردشگرانی که در ییلاق مشهد کرونا را به بازی گرفته اند

به گزارش خبرنگاران، هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان بسیاری از مردم راه سفر به مناطق خوش آب و هوا را در پیش می گیرند. این در حالی است که سال جاری شیوع ویروس کرونا هم مانع بعضی گردشگران و مسافران نشده است. منطقه گردشگری اخلمد در 85 کیلومتری مشهد در میان رشته کوه های بینالود این روزها شاهد حضور انبوه گردشگران بدون توجه به خطر کووید-19 است. تصاویر هم نشان می دهد که بسیاری از مردم بدون ماسک و رعایت کردن فاصله ایمنی در حال لذت بردن از طبیعت هستند!

عکس: علی بهمنی - ایسنا

تابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهدتابستان کرونایی ییلاقات مشهد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1259

به "تصاویر ، گردشگرانی که در ییلاق مشهد کرونا را به بازی گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، گردشگرانی که در ییلاق مشهد کرونا را به بازی گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید