تصادف چند دستگاه خودرو در ساعات پایانی زمان مجاز تردد

به گزارش مجله گیتی رو، تهران (پانا)-سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف چند دستگاه خودرو در ساعات پایانی زمان مجاز تردد در محور آبشناسان اطلاع داد.

تصادف چند دستگاه خودرو در ساعات پایانی زمان مجاز تردد

سید جلال ملکی در این باره شرح داد: ساعت 20:56 دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در جهت غرب به شرق بزرگراه آبشناسان بعد از تقاطع سردار جنگل، پیش از بلوار عدل به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که چهار دستگاه خودرو سواری، از جمله یک دستگاه خودرو پژو 206، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 به دلایل نامشخصی برخورد کردند.

ملکی اضافه نمود: جهت مسدود نشده بود و با توجه به اینکه ساعت نزدیک به شروع زمان محدودیت تردد بود جهت خلوت بود.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان از خودرو پیاده شده بودند و آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل ، مورد نشت بنزین جزیی که رخ داده بود را برطرف کردند.

ملکی اظهار کرد: یک پسر بچه سه ساله و یک خانم جوان حدودا 25 ساله دچار مصدومیت شدند که این افراد به پرسنل اورژانس تحویل داده شدند. تا دقایق دیگر آتش نشانان محل حادثه را ترک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1456

به "تصادف چند دستگاه خودرو در ساعات پایانی زمان مجاز تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف چند دستگاه خودرو در ساعات پایانی زمان مجاز تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید