ترامپ: اروپایی ها می خواهند اسرای داعشی را تحویل بگیرند

به گزارش مجله گیتی رو، رئیس جمهور آمریکا از ابراز آمادگی کشورهای اروپایی برای تحویل دریافت دهها تن از اتباع خود که عضو گروه تروریستی داعش بوده و در سوریه به اسارت درآمده اند، اطلاع داد.

ترامپ: اروپایی ها می خواهند اسرای داعشی را تحویل بگیرند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در پیامی توئیتری اعلام نمود کشورهای اروپایی برای تحویل دریافت اتباع اروپایی عضو گروه تروریستی داعش که در سوریه به اسارت نیروهای موسوم به ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا درآمده اند، اعلام آمادگی نموده اند.

ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: همین حالا به من اطلاع دادند که بعضی کشورهای اروپایی اکنون برای اولین بار مایل هستند که شبه نظامیان داعشی تبعه خود را تحویل بگیرند. این یک خبر خوب است، اما باید بعد از اینکه ما آنها [تروریست های داعشی] را اسیر کردیم، اتفاق می افتاد. در هر صورت پیشرفت بزرگی حاصل شده است.

رئیس جمهور آمریکا در اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن ماه 97) با اعلام اینکه آمریکا و متحدانش بیش از 800 نفر از اتباع اروپایی عضو داعش را اسیر نموده و نیروهای کُرد متحد آمریکا در شمال شرقی سوریه از آنها نگهداری می نمایند، از کشورهای اروپایی به ویژه انگلیس، فرانسه و آلمان خواسته بود که هرچه سریع تر این تروریست ها را تحویل گرفته و محاکمه نمایند. وی حتی اروپایی ها را تهدید نموده بود که در صورت تحویل ندریافت تروریست ها، آمریکا آنها را رها خواهد نمود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 527

به "ترامپ: اروپایی ها می خواهند اسرای داعشی را تحویل بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اروپایی ها می خواهند اسرای داعشی را تحویل بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید