تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در مجلس

به گزارش مجله گیتی رو، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه تبدیل می گردد و یکی از نمایندگان مجلس از تهیه طرحی با 160 امضا خبر داده که بر اساس آن سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به وزارتخانه تبدیل گردد.

تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در مجلس

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه روز گذشته این فراکسیون اطلاع داد در این خصوص شرح داد:

زهرا احمدی پور با حضور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی گزارشی از عملکرد، اقدامات و مسائل این سازمان به اعضای این فراکسیون ارائه کرد. و اشاره نمود که نمایندگان در این جلسه انتقادهایی را به عایدی پایین این سازمان داشتند.

زهرا احمدی پور در واکنش به این موضوع گفت:

گرچه اطلاع ندارم این تبدیل با چه رویکردی مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفته اما معتقدم نظریه تغییر ساختار سازمان با هدف انجام مناسب تر تکالیف و وظایف نیازمند آنالیز های کارشناسی است.

فاوت فعالیت در قالب سازمان با وزارتخانه باید عینی گردد در حالیکه سازمان در شرایط کنونی خود را قائل به پاسخگویی به مجلس دانسته و اهداف معین را دنبال می نماید.

وی ادامه داد: تغییر ماهیت اداری سازمان و اصلاح ساختار اداری، الزامات مطالعاتی خاصی را می طلبد، به همین علت باید قبل از هر اقداماتی این مطالعات با دسته بندی انجام گردد تا بتوان در ادامه تصمیم گیری کرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس بعلاوه یادآور شد:

طرحی در مجلس با امضای 160 نماینده آماده شده که بر مبنای آن سازمان میراث فرهنگی به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری تبدیل گردد. این طرح در جلسه دیروز فراکسیون مستقلین آنالیز شد.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد / ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2117

به "تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید