تأیید سرمربیگری کومان در بارسلونا از سوی بارتومئو

به گزارش مجله گیتی رو، رئیس باشگاه بارسلونا خبرهای اخیر مبنی بر انتخاب شدن سرمربی تیم ملی هلند برای راهنمایی آبی و اناری پوشان کاتالونیا را تأیید کرد.

تأیید سرمربیگری کومان در بارسلونا از سوی بارتومئو

به گزارش خبرنگاران، خوسپ ماریا بارتومئو در نشست خبری امشب (سه شنبه) تأیید کرد که رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند به عنوان جانشین کیکه ستین انتخاب شده و اگر اتفاق غیرمنتظره ای در ساعات پیش رو رخ ندهد او به زودی به عنوان سمرربی جدید آبی و اناری ها معرفی خواهد شد.

بارتومئو که 24 ساعت قبل کیکه ستین را از سرمربیگری بارسلونا برکنار کرد، در این خصوص گفت: اگر هیچ اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد کومان برای تمرین دادن تیم به ما ملحق خواهد شد.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره اینکه چرا سرمربی تیم ملی هلند - کسی که قرار بود تا خاتمه یورو 2020 نارنجی پوشان را رها نکند - به عنوان جانشین ستین انتخاب شده است، گفت: کومان را به خاطر تجربه اش، فلسفه فوتبالش و شناختی که از بارسلونا دارد انتخاب کردیم. در ماه ژانویه هم با او مذاکره کردیم اما در آن موقع او نسبت به فدراسیون فوتبال هلند تعهد داشت و می خواست تیم ملی هلند را در فاصله چند ماه به جام ملت های اروپا آماده کند. او نمی توانست آن تیم را بدون مربی رها کند.

وی بیان کرد: کومان در ماه ژانویه اولین نفر از فهرست گزینه هایی بود که ما برای جانشینی ارنستو والورده داشتیم. تفاوتی که الان با ماه ژانویه دارد این است که کومان به ما گفت زمان زیادی تا برگزاری جام ملت های اروپا باقی مانده است. نمی دانیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. او اکنون می تواند مسئولیتی که در تیم ملی هلند داشت را رها کند تا رؤیایش که راهنمایی بارسلونا بود را شروع کند.

کومان در اوایل دهه نود برای بارسلونا توپ می زد و با گلی که در فینال جام باشگاه های سال 1992 به سامپدوریا زد، مسبب ثبت اولین قهرمانی بارسلونا در این رقابت ها شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1261

به "تأیید سرمربیگری کومان در بارسلونا از سوی بارتومئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید سرمربیگری کومان در بارسلونا از سوی بارتومئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید