بایدن کودن و هریس حقه باز؛ ترکیبی عالی اما اشتباه برای آمریکا

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، ساعتی پس از آنکه جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا کامِلا هریس سناتور ایالت کالیفرنیا را به عنوان دستیار انتخاباتی خود و معاون احتمالی ریاست جمهوری آمریکا برگزید، دونالد ترامپ با انتشار یک فیلم ویدئویی در صفحه توئیتر خود به این انتخاب واکنش نشان داد.

بایدن کودن و هریس حقه باز؛ ترکیبی عالی اما اشتباه برای آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

در این فیلم ویدئویی، راوی ضمن اشاره به بعضی اقدامات کامِلا هریس از جمله حمایت وی از طرح سناتور برنی سندرز برای سوسیالیزه کردن بهداشت و درمان، درخواست وضع مالیات های جدید به ارزش هزاران میلیارد دلار و همچنین انتقاد از سیاستهای نژادپرستانه جو بایدن، هریس را فردی حقه باز و بایدن را یک فرد کودن خواند، که در کنار هم ترکیبی عالی ولی اشتباه برای آمریکا هستند.

ترامپ همچنین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که از انتخاب کامِلا هریس کمی متعجب شده است. وی در ادامه اضافه نمود که کامِلا هریس بدجنس ترین فرد است و در رقابتهای مقدماتی حزب دموکرات عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

لازم به ذکر است که کامِلا هریس از پدری جامائیکایی الاصل و مادری هندی تبار متولد شده و دادستانی بخش سانفرانسیسکو و دادستان کل ایالت کالیفرنیا را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1246

به "بایدن کودن و هریس حقه باز؛ ترکیبی عالی اما اشتباه برای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن کودن و هریس حقه باز؛ ترکیبی عالی اما اشتباه برای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید