امیدواری پرسپولیس برای جلب رضایت رادوشویچ

به گزارش مجله گیتی رو، مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند در یکی، دو روز آینده مشکل رادوشویچ را برای بازگشت به تمرینات رفع نمایند.

امیدواری پرسپولیس برای جلب رضایت رادوشویچ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان کروات تیم پرسپولیس با گذشت بیش از 20 روز از سفر به کرواسی، هنوز به تهران بازنگشته است. رادو که در تاریخ 12 خردادماه در نامه ای باشگاه پرسپولیس را به فسخ قرارداد تهدید نموده بود، نسبت به عدم دریافت مطالبات فصل گذشته و فصل جاری معترض است و در چند روز اخیر مذاکراتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس نیز به این بازیکن اعلام نموده به محض بازگشت به تهران 10 درصد از قرارداد خود را دریافت خواهد نمود و سایر مسائل نیز به زودی رفع خواهد شد، اما با این حال هنوز شرایط نهایی رادوشویچ به طور کامل تعیین نشده است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین زمینه گفته است: رادوشویچ در زمان تعطیلی لیگ برای مرخصی به کرواسی رفت. یکسری دلخوری ها بود که امیدواریم ظرف یکی، دو روز آینده این موارد هم رفع گردد و این بازیکن به تیم خود بازگردد. ان شاءالله این اتفاق در یکی، دو روز آینده رخ دهد.

رادوشویچ حدود 100 هزار دلار از فصل گذشته از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و تا به امروز نیز 47 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت نموده است. باید دید او در نهایت راضی به بازگشت به تهران خواهد شد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1774

به "امیدواری پرسپولیس برای جلب رضایت رادوشویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری پرسپولیس برای جلب رضایت رادوشویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید