آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه سال 99 با دو رشته گرایش جدید برگزار می شود

به گزارش مجله گیتی رو، آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه علم سال 99 در حالی برگزار می شود که دو رشته گرایش جدید به آن افزوده شده است.

آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه سال 99 با دو رشته گرایش جدید برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ضرایب و دروس برخی از رشته ها تغییر کرد. با توجه به اینکه مجموعه تاریخ و فلسفه علم در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایشات متنوعی است و داوطلبان باید ظرف مدت 4 ماه با این تغییرات وفق یابند به بررسی تغییر ضرایب و دروس مجموعه تاریخ و فلسفه علم ارشد 99 پرداختیم.

سرفصل و ضرایب دروس مجموعه تاریخ و فلسفه علم در آزمون کارشناسی ارشد 99

سرفصل ها و ضرایب دروس گرایش های مختلف کنکور کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه شامل؛ زبان عمومی و تخصصی انگلیسی، فیزیک، ریاضی، منطق، فلسفه، عربی، کلیات فرهنگ و تمدن اسلامی است.

گرایش های مجموعه تاریخ و فلسفه علم نیز شامل؛ فلسفه علم و تاریخ علم ریاضی در جهان اسلام، طب و داروسازی در جهان اسلام می شود.

با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد 99 رشته­ گرایش تاریخ علم گرایش نجوم در جهان اسلام و تاریخ علم گرایش فیزیک و فنّاوری در جهان اسلام با کد ضریب 2 به رشته گرایش های آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه علم افزوده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 784

به "آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه سال 99 با دو رشته گرایش جدید برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تاریخ و فلسفه سال 99 با دو رشته گرایش جدید برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید