آتش سوزی کلینیک سینا اطهر سوژه یک نمایش رادیویی شد

به گزارش مجله گیتی رو، تهران (پانا) - از روز شنبه پانزدهم آذرماه، سریال رادیویی داوطلب از دو شبکه نمایش و سلامت پخش می شود که سوژه آن ، آتش سوزی است که مدتها پیش در کلینیک سینای اطهر تهران رخ داده بود.

آتش سوزی کلینیک سینا اطهر سوژه یک نمایش رادیویی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داریوش روحی نویسنده مجموعه رادیویی داوطلب ضمن اعلام این مطلب اضافه نمود: چند وقت پیش کلینیک سینای اطهر در تهران دچار آتش سوزی شد که در آن تعدادی گرفتار شعله های آتش شده بودند بودند و جوانی شهرستانی که برای دستفروشی به تهران اومده بود و در آن نزدیکی بساط داشت، شجاعانه به قلب آتش می زند و تعدادی را نجات می دهد . شاید شخصیت اصلی این قصه همین شخص باشد. یعنی من شخصیت اول قصه را بر اساس این شخص نوشتم و همین حادثه را نیز در قصه گنجاندم.

وی ادامه داد : البته موضوع داوطلب که براساس آن نمایشنامه ام را نوشته ام به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی تولید شدکه رادیو نمایش نیز آن را پخش می کند که باید بگویم دغدغه های شخصی من نیزدرنوشتن این موضوع دخیل بود .

این نویسنده تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و با افزایش گرفتاری ها و مسائل، همه به دنبال این هستند که گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند و دیگه کمتر کسی پیدا می شود که نگران دیگران باشدو در موقع بروز حوادث، به کمک حادثه دیدگان بشتابد.

وی در پایان گفت : در اینترنت جستجوهایی داشتم، درباره کسانی که در موقع حوادث، داوطلبانه به کمک دیگران می شتابند. به نمونه های زیادی بر خوردم و از چند مورد برای پُر کردنِ ظرفِ قصه ام وام گرفتم.

وی در پایان گفت : در واقع بخش هایی از این داستان بر پایه واقعیت است و بخش های دیگر نیز با تخیل روایت شده و در اصل می توان گفت که این نمایش نامه رادیویی یک ملودرام اجتماعی است.

سریال رادیویی داوطلب به نویسندگی داریوش روحی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی و بازی فریدون محرابی ، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی محمدرضا قلمبر، محمد رضا علی، حمید یزدانی ابیانه، ناهید مسلمی، محمد پورحسن، سعید سلطانی، شیما جانقربان و امیر عباس توفیقی از روز شنبه پانزدهم آذر ماه ، ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 21:45 دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1441

به "آتش سوزی کلینیک سینا اطهر سوژه یک نمایش رادیویی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی کلینیک سینا اطهر سوژه یک نمایش رادیویی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید